donderdag 2 augustus 2007

De top

Terwijl Gert een lekker broodje zit te eten, na het vervangen van mijn remblokjes, typ ik ook maar eens een berichtje. We zijn aanbeland in Haugestol en hebben gisteren en vandaag ruim 1200 meter geklommen.
De bomen zijn verdwenen, de sneeuw is tevoorschijn gekomen en het is heel koud. Inmiddels is het gelukkig wel droog en we fietsen erg mooi!

Zometeen stappen we weer op, richting Geilo. Als die plaats wat voorstelt, blijven we misschien een dag, anders gaan we morgen de Rallarvegen fietsen naar Flam. Van Flam willen we met een een stuk met de boot en een stuk fietsen naar Voss. Daarvandaan kunnen we dan het resterende stuk Rallarvegen fietsen en voor de tunnel op de trein stappen naar Geilo (weer) om daarvandaan nog wat verder te 'toeren'. Omdat we tijd over hadden hebben we namelijk besloten maar wat te gaan toeren, vandaar dat ons 'rondje' nu wat zigzagt.

Overigens kan ons plan iedere dag weer veranderen. We kijken ook een beetje naar het weer.

Fietsen gaat inmiddels super en we hebben een geweldige tijd hier. Inmiddels zijn we precies over de helft. Ik kijk uit naar nog ruim twee weken genieten, maar heb inmiddels ook al de eerste zin in weer naar huis gaan bij mezelf ontdekt.

Omdat dit geen internetcafe is, kan ik helaas geen foto's uploaden. Ik denk dat dat in Geilo wel zal kunnen, dan doen we er gewoon een heleboel in een keer.

Groetjes, ook van Gert (die zal inmiddels wel klaar zijn met eten),

Esther

Ina: zet hem op! Volgend jaar fietsen jullie gezellig mee ;-)

Sander: vandaag zijn we 1000 km overgegaan.

Geen opmerkingen: